Servicedesk management

Quism is een snel in te voeren en intuïtief te gebruiken software product voor het organiseren en stroomlijnen van de servicedesk werkzaamheden. Het is in gebruik bij kleine en grote organisaties voor de interne of commerciële servicedesk, functioneel beheerders, het contactcentrum en voor facilitaire toepassingen.

Modulaire oplossing

Quism biedt een schaalbare standaard servicedesk oplossing die u kunt samenstellen en inrichten voor uw specifieke toepassing. In overleg bepalen we graag de relevante modules en het aantal gebruikerslicenties die voor uw situatie gewenst zijn. Bij toekomstige veranderingen zijn deze eenvoudig uit te breiden. Quism kunt u inzetten als Cloud Service of vanaf uw eigen ICT infrastructuur. Hierbij maakt Quism gebruik van de Microsoft 2019 IIS webserver, SQL Server database en het Windows Server besturingsysteem.

Meer info »

Gebruiken

Quism is te gebruiken met een login account en e-mail adres vanuit de webbrowser van een desktop, notebook of mobiel device. Aan het login account is de rol van de gebruiker en het lidmaatschap van de oplosgroepen gekoppeld. Voor het account beheer, de Quism inrichting en configuratie is het Quism administrator account beschikbaar. Met de Quism Microsoft ADS integratie is gebruik met Single Sign On mogelijk. Quism biedt automatische e-mail verwerking en versturen en mogelijheden voor SIP telefonie integratie.

Meer info »

Versie

De actuele Quism versie is 5.4.2 en vorige versies kunnen eenvoudig bijgewerkt worden naar deze versie en uitgebreid met nieuwe modules. Neem contact op met de servicedesk voor uw upgrade verzoek. Onze specialisten helpen u met de inplanning en uitvoering van de upgrade als onderdeel van de Quism support. We bespreken graag de nieuwe functies, aanvullende wensen en de Quism road map. We bieden advies en coaching voor je team bij het stapsgewijs ontwikkelen van een Agile servicedesk.

Meer info »