Snelle invoering en gemakkelijk in gebruik


 

 

Eigenschappen

 

Quism biedt uw medewerkers ondersteuning voor alle service management werkzaamheden. Het gebruik is persoonlijk en organisatiespecifiek in te stellen. Bovendien kunnen uw klanten of eindgebruikers ook een rol spelen in de registratie en behandeling van serviceverzoeken of wijzigingsaanvragen en zo uw servicedesk ontlasten.


 

Werkwijze

 

Quism ondersteunt alle werkprocessen voor de servicedesk met een eenduidige werkwijze. Het biedt standaard functies voor registratie, afhandeling, voortgangsbewaking, signalering, rapportage en e-mailen:

 

Voor de registratie en afhandeling van alle gebruikersmeldingen, storingen en de (uit)levering en beheer van apparatuur, voorzieningen en software;

Voor de verwerking van aanvragen en verzoeken en de planning en uitvoering van projecten en de bewaking van serviceniveaus en contracten;


 

Flexibele

functies

 

Bovendien zijn er specieke modules voor ondersteuning van werkzaamheden als: inkoop, bestellen, reserveren, periodieke controles, en kosten-, facturatie- en relatiebeheer;

Voor applicatiebeheerders en ontwikkelafdelingen biedt Quism ook releasebeheer, dat geintegreerd met wijzigingen en probleembeheer een goed beeld geeft van de status van de diverse software versies;

Naast de servicemedewerkers kunnen ook uw eindgebruikers en klanten zelf hun meldingen en aanvragen invoeren. Vervolgens kunnen ze de afhandeling inzien, rapportages opvragen en aanvullende informatie toevoegen;


 

Organisatiebrede

servicedesk

 

Alle onderdelen en functies van Quism zijn werkplek en locatie onafhankelijk te gebruiken. Zowel lokaal in het LAN als op afstand via WAN, VPN, GPRS verbindingen te gebruiken. Over uw bestaande netwerkinfrastructuur;

Als u Quism wilt gebruiken, hoeft u niets extra op uw PC te installeren. Quism is een web applicatie, die u via uw webbrowser vanaf een willekeurige PC zonder extra (Java) plugins kan gebruiken;

Het is daardoor bij uitstek geschikt voor organisaties die te maken hebben met meerdere locaties, flexibele werkplekken en thuiswerkers;


 

Gemakkelijk

te gebruiken en te installeren

 

Quism heeft een overzichtelijke gebruikersinterface en functionele opbouw waarin de service management modules duidelijk herkenbaar zijn. Bovendien heeft elke module een consequente tabbladen structuur met standaard bedienonderdelen in de vorm van knoppen en iconen;

De Quism applicatie kunt u met de installatie wizard snel en eenvoudig als een (IIS) website installeren op een standaard Windows PC server. Quism gebruikt een relationele SQL database van Microsoft of Oracle voor de opslag van de servicegegevens.


  Incidentregistratiescherm

Incidentregistratiescherm


  QPIT BV
Schiekade 830
Postbus 299
3000 AG   Rotterdam
Phone: 010-2439373
Email: quism@qpit.nl of vul het contactformulier in
Website: www.qpit.nl